EVRS — SPILVE

Piezīme: Sekojošas sadaļas šajā nodaļā ir apzināti atstātas tukšas: AD 2.11, AD 2.14, AD 2.16, AD 2.18, AD 2.19, AD 2.21.

EVRS AD 2.1  LIDLAUKA ATRAŠANĀS VIETAS INDIKATORS UN NOSAUKUMS

EVRS — SPILVE

EVRS AD 2.2  LIDLAUKA ĢEOGRĀFISKIE UN ADMINISTRATĪVIE DATI

1ARP koordinātas un atrašanās vieta lidlaukā

565931N 0240428E

RWY centrā

2ARP virziens un attālums no pilsētas centraRīgas pilsētas robežās, 2NM uz Z-ZR no Vecrīgas
3Augstums virs jūras līmeņa/Standarta temperatūra/Vidējā zemā zemākā temperatūra5 FT / NIL / NIL
4Ģeoīda vilnis AD ELEV PSN68 FT
5MAG VAR/Ikgadējās izmaiņas7º E (2012) / 0.12º pieaug
6Lidlauka administrācijas nosaukums, adrese, tālruņa nr., faksa nr., e-pasts, AFS, mājaslapa

NODIBINĀJUMS "LIDOSTA SPILVE" AD DIREKTORS JĀNIS MASLOVSKIS

Post:

Daugavgrīvas šoseja 2, Rīga, LV-1007, Latvija

Phone: +371 29407095(dežurants), +371 29446915(administrācija)

Fax: NIL

Email: info@spilve.org

AFS: EVRSYDYD

URL: www.spilve.org

7Lidlaukā pieļaujamie lidojumu veidi (IFR/VFR)VFR dienas laikā
8PiebildesPieejama patstāvīgās pirmslidojuma gatavošanās telpa

EVRS AD 2.3  DARBA LAIKS

1AD

Ziemā: katru dienu SR-SS
Vasarā: katru dienu 0600-1800

Lidlauka administrācija

MON-FRI 08:00-12:00 ( iepriekšēja vienošanās par tikšanos ar AD operatoru)

2Muita un imigrācijaNIL
3Veselība un sanitārijaNIL
4AIS instruktāžas birojs Pašinstruktāža H24 pieejama https://ibs.lgs.lv.
Mutiskā instruktāža H24 pieejama pa tālruni
+371 67300 675.
5ATS ziņojumu birojs (ARO)Rīgas ARO H24
Tālrunis: +371 6 7300 642
Tālrunis: +371 6 7783 761 (rezerves tālrunis)
Pašinstruktāža H24 pieejama https://ibs.lgs.lv.
6MET instruktāžas birojs Pašinstruktāža H24 pieejama https://ibs.lgs.lv.
7ATSNIL
8Degvielas uzpildeKā AD
9Virszemes pakalpojumiKā AD
10DrošībaH24
11Pretapledošanas nodrošināšanaNIL
12PiebildesLidlauka un treniņu lidojumi pa apli virs lidlauka tiek veikti vienīgi saņemot iepriekšēju atļauju (PPR), skat. sekciju EVRS AD 2.20.

EVRS AD 2.4  APKALPOŠANA UZ ZEMES – PAKALPOJUMI UN IEKĀRTAS

1Kravas pārkraušanas iekārtasNIL
2Degvielas/eļļas tipiDegviela: AVGAS 100LL
MOGAS AVBL no publiskās degvielas uzpildes stacijas blakus AD.
Eļļa: NIL
3Degvielas uzpildes iekārtas/ietilpība10 m3 uzglabāšanas tvertne
4Pretapledošanas nodrošinājuma iekārtasNIL
5Vieta angāros viesu gaisa kuģiemIerobežota, tikai pēc iepriekšējas vienošanās
6Remonta iespējas viesu gaisa kuģiemAero Restoration SIA
EMAIL: yak@inbox.lv
7PiebildesNIL

EVRS AD 2.5  PASAŽIERIEM PIEEJAMĀS ĒRTĪBAS

1ViesnīcasBlakus AD un pilsētā
2RestorāniBlakus AD un pilsētā
3Transporta iespējasSabiedriskais transports - autobusa maršruts Nr. 3 uz pilsētas centru, līdz 14 autobusiem stundā
Taksometrs – var tikt pasūtīts ar PPR
4Medicīniskās aprūpes iespējasPirmā palīdzība AD, slimnīcas pilsētā
5Banka un pastsPilsētā
6Tūrisma birojsBirojs pilsētā:
Tel: +371 67181091
URL:www.liveriga.lv
7PiebildesNIL

EVRS AD 2.6  GLĀBŠANAS UN UGUNSDZĒSĪBAS PAKALPOJUMI

1AD ugunsdzēsības nodrošinājuma kategorijaNIL
2Glābšanas aprīkojumsNIL
3Patstāvīgi pārvietoties nespējīgu gaisa kuģu evakuācijas iespējasCeļamkrāni un platformas AVBL 24 stundu laikā pēc pieprasījuma
4Piebildes2x24 kg un 2x5 kg CO2 AVBL AD.
Ugunsdzēsēju brigāde no Rīgas AVBL pēc pieprasījuma.

EVRS AD 2.7  SEZONĀLĀ PIEEJAMĪBA - TĪRĪŠANA

1Tīrīšanas aprīkojuma tipiNIL
2Tīrīšanas prioritātes1. TWY A, B
2. RWY 14/32
3. Perons un citi TWY
3PiebildesTīrīšanas pakalpojumi atkarīgi no ārējās pieejamības

EVRS AD 2.8  PERONU, MANEVRĒŠANAS CEĻU UN KONTROLPUNKTU ATRAŠANĀS VIETU DATI

1Peronu apzīmējums, virsma un nestspēja APRON
Virsma: ASPH
Nestspēja: 5700 KG

2Manevrēšanas ceļu apzīmējums platums, virsma un nestspēja TWY A
Platums: 10M
Virsma: ASPH
Nestspēja: 5700 KG

TWY B
Platums: 10M
Virsma: ASPH
Nestspēja: 5700 KG

TWY F
Platums: 10M
Virsma: ASPH
Nestspēja: 5700 KG

TWY M
Platums: 7M
Virsma: ASPH
Nestspēja: 5700 KG

TWY N
Platums: 10M
Virsma: ASPH
Nestspēja: 5700 KG

TWY S
Platums: 10M
Virsma: ASPH
Nestspēja: 5700 KG

3Altimetra kontrolpunkta atrašanās vieta un pacēlumsAtrašanās vieta: Uz perona
Pacēlums: 5 FT
4VOR kontrolpunktu atrašanās vietaNIL
5INS kontrolpunktu atrašanās vietaNIL
6Piebildes3000 kv.m neapzīmēta stāvvieta.TWY ir sertificēts 10.5 M platumā, skaitļi publicēšanai ir noapaļoti uz leju, TWY A, B, N un S faktiskais ceļa platums ir 12 M vai vairāk.

EVRS AD 2.9  ZEMES KUSTĪBAS VADĪBAS UN KONTROLES SISTĒMA UN MARĶĒJUMI

1Gaisa kuģu stāvvietas ID zīmju, TWY līniju un vizuālās izvietošanas/novietošanas vadības sistēmas lietošana gaisa kuģa stāvvietāsManevrēšanas norādījumu zīmes visos TWY krustojumos un visās RWY gaidīšanas pozīcijās.
2RWY un TWY marķējums un gaismasRWY marķējums: apzīmējums, THR, viduslīnija, malas, gals.
RWY/TWY LGT: NIL
TWY marķējums: viduslīnija, gaidīšanas pozīcijas visos TWY/RWY krustojumos
3Stopgaismas un RWY aizsardzības ugunisNIL
4Citi RWY aizsardzības pasākumiNIL
5PiebildesNIL

EVRS AD 2.10  LIDLAUKA ŠĶĒRŠĻI

Būtiski šķēršļi ir vizuāli attēloti ielidošanas un izlidošanas maršrutu kartē EVRS AD 2.24.17.

EVRS AD 2.12  SKREJCEĻA FIZISKIE RAKSTURLIELUMI

RWY apzīmējumsPatiesais peilējumsRWY izmērs (m)RWY un SWY nestspēja
(PCN) un virsma
THR koordinātas,
RWY gala koordinātas,
THR ģeoīda vilnis
Precīzās pieejas RWY THR pacēlums un TDZ
augstākais pacēlums
RWY-SWY slīpums
1234567
32328.18º1000x23 MTOW 5700 KG
ASPH
565917.21N 0240443.28E
NIL
GUND NIL
THR: 5.0 FT
TDZ: NIL
0%
14148.17º1000x23 MTOW 5700 KG
ASPH
565944.69N 0240412.04E
NIL
GUND NIL
THR: 4.0 FT
TDZ: NIL
0%
RWY apzīmējumsSWY izmēri (m)CWY izmēri (m)Lidjoslu izmēri (m)RESA izmēri (m)Bremzēšanas sistēmas atrašanās vieta/aprakstsOFZPiebildes
1891011121314
32NILNIL1350x80NILNILNILNIL
14200x23NIL1350x80NILNILNILNIL

EVRS AD 2.13  DEKLARĒTĀS DISTANCES

RWY apzīmējumsTORA (m)TODA (m)ASDA (m)LDA (m)Piebildes
123456
321000100010001000TORA,TODA, ASDA, LDA no THR
141000100012001000TORA, TODA, ASDA, LDA no THR

EVRS AD 2.15  CITS APGAISMOJUMS, SEKUNDĀRAIS BAROŠANAS AVOTS

1ABN/IBN atrašanās vieta, raksturlielumi un darbības laiks NIL
2LDI atrašanās vieta un LGT
Anemometra atrašanās vieta un LGT
NIL
Vēja virziena indikators: blakus RWY 32 TDZ
3TWY malu un ass līnijas ugunisNIL
4Sekundārs barošanas avots/pārslēgšanās laiksNIL
5PiebildesNIL

EVRS AD 2.17  GAISA SATIKSMES PAKALPOJUMU GAISA TELPA

Šīs AIP sadaļas dati ir sniegti AIP datu kopas veidā.

Informācija par AIP datu kopas pieejamību un piekļuves tiesībām ir norādīta GEN 3.1.6.

EVRS AD 2.20  VIETĒJIE LIDLAUKA NOTEIKUMI

1. Lidlauka noteikumi

1.1 Lidojumi Spilves lidlaukā un lidojumi pa apli virs lidlauka tiek veikti vienīgi saņemot iepriekšēju atļauju (PPR) ar obligātu lidojumu plānu (FPL) katram lidojumam.

1.2 Atļauju jāsaņem caur e-pastu (info@spilve.org) ne vēlāk kā 12 stundas pirms lidojuma, tomēr kontaktēšanās ar AD administrāciju atļaujas saņemšanai precīzi pirms 12 stundām negarantē atļaujas saņemšanu, lūguma iesniegšanu ir jāplāno laicīgi.

1.3 Atļaujas numurs ir jāiekļauj lidojuma plāna punktā 18 kā piezīme “PPR CONFIRMED XXXX”, kur XXXX ir 4 ciparu PPR numurs.

1.4 FPL vai CHG ziņojumus bez PPR numura punktā 18 ICAO lidojumu plānā noraidīs Rīgas ATS.Pilotam ir jāatver FPL un jāziņo aktuālais izlidošanas laiks tuvākajai ATS struktūrvienībai.

1.5 Spilves ATZ nedrīkst izmantot gaisa kuģi, kuri nespēj izpildīt procedūras lidojumiem pa apli, kas detalizēti aprakstītas EVRS AD 2.22.

1.6 Netiek pieņemti gaisa kuģi, kas nav aprīkoti ar divpusējiem radiosakariem un/vai piloti, kuri nespēj izmantot RTF.

1.7 Gaisa kuģiem, kuri veic lidojumus Spilves ATZ, jābūt aprīkotiem ar lietojamu SSR transponderi un pilotam jāekspluatē to visa lidojuma laikā, neatkarīgi no tā vai gaisa kuģis atrodas gaisa telpā, kurā SSR tiek izmantots ATS mērķiem, vai ārpus tās. Ja ATC nav norādījis citādāk, pilotam jāiestata C režīms ar atbildētāja kodu 2000. Pilots nedrīkst izmantot IDENT funkciju, ja vien to nepieprasa ATS.


2. Virszemes kustība

2.1 Gaisa kuģa kapteinis ir atbildīgs par vina/viņas paša distancēšanos, manevrējot uz zemes, neatkarīgi no manevrēšanas palīdzības nodrošinājuma.

2.2 TWY A un B krustojumos visām kustībām uz manevrēšanas ceļa jānotiek pa labo pusi (EVRS AD 2.24.1-1).

2.3 Pirms skrejceļa aizņemšanas (lai veiktu izpildstartu vai to šķērsojot) gaisa kuģa kapteinim vienmēr jāapstādina gaisa kuģis pirms skrejceļa gaidīšanas pozīcijas, vizuāli jāpārliecinās, ka skrejceļš ir brīvs un pieejas pēdējā posmā nav gaisa kuģu, jāpaziņo par nodomu aizņemt skrejceļu (nepieciešama skrejceļa apzīmējuma norādīšana, kad tiek veikts izpildstarts, lai paceltos) izmantojot CTAF 124.380 MHz, un tikai tad jāuzsāk aktuālais izpildstarta manevrs (EVRS AD 2.24.1-1).

2.4 Pēc nosēšanās gaisa kuģim jāatbrīvo skrejceļš, izmantojot tuvāko manevrēšanas ceļu, tik drīz, cik vien iespējams.


3. Skrejceļu izmantošana

3.1 Aizņemšana un atbrīvošana:

Procedūra

RWY 14

RWY 32

Pacelšanās

Izpildstarts no THR, izmantojot TWY N

Izpildstarts, izmantojot TWY A, lai paceltos bez apstāšanās

Izpildstarts no RWY centra, izmantojot TWY M

Izpildstarts no THR, izmantojot TWY S

Nosēšanās

Atbrīvošana taisni uz TWY A, izmantojot bremzēšanas gala joslu

Atbrīvošana, izmantojot TWY M vai TWY N


3.2 Nosēšanās uz RWY 32 atļautas tikai aiz pārvietotajiem sliekšņa marķējumiem. Šī noteikuma pārkāpums apdraud citus lidlauka izmantotājus, kā arī pazemina pieejas trajektoriju zemāk par drošu augstumu.

4. Citi

4.1 Lidlauks plaši tiek izmantots treniņu lidojumiem.

4.2 Nav nodrošinājuma akrobātiskajiem lidojumiem vai turbopropellerdzinēju/turboventilatordzinēju gaisa kuģu treniņu lidojumiem.




EVRS AD 2.22  LIDOJUMA PROCEDŪRAS

1. Gaisa telpa

1.1 Spilves ATZ G klases gaisa telpa ir domāta gaisa kuģiem, kas ielido/izlido no Spilves lidlauka vai nosēšanās laukumiem, kuri atrodas Spilves ATZ laterālajās robežās vai tikai lidojumu pa apli treniņiem.

1.2 Altimetra iestatīšanai jāizmanto Rīgas lidlauka (EVRA) QNH.

1.3 Maksimālais augstums satiksmei Spilves ATZ sektoros A1 un A2 ir 600 ft ALT (EVRS AD 2.24.14 un EVRS AD 2.24.17). Spilves ATZ sektorā A2 notiek neregulāras ultravieglo gaisa kuģu lidojumu aktivitātes. Šo gaisa telpu nedrīkst izmantot citai satiksmei. Maksimālā ALT iestatīšana šajā sektorā NENOZĪMĒ atļauju ultravieglajiem gaisa kuģiem lidot virs apbūvētām zonām, izņemot pacelšanos vai nosēšanos.

1.4 Maksimālais augstums satiksmei Spilves ATZ sektorā B ir 1000 FT ALT (EVRS AD 2.24.14 un EVRS AD 2.24.17).


1.5 Spilves ATZ ir četri standarta ieejas/izejas punkti no/uz apkārtējo gaisa telpu:

Ieejas/izejas punkts

Vizuālā piesaiste

Koordinātes

Apkārtējā gaisa telpa

Lidojuma absolūtais augstums

CLUB

Jaunciema jahtkluba osta

570231N 0241020E

G

1000 FT ALT

BRIDGE

0.5 NM uz austrumiem no autoceļa tilta pār dzelzceļu

565854N 0241045E

G

1000 FT ALT

SARPS

Izvietots RWY 14/32 centra punktā (ARP)

565931N 0240428E

C (Rīgas CTR)

1000 FT ALT

RIVER (tikai izejas punkts)

Daugavas un Sarkandaugavas upju satece

570127N 0240519E

C (Rīgas CTR)

500 FT ALT


2. Procedūras lidojumiem pa apli

2.1 Visiem lidojumiem pa apli jānotiek uz ziemeļaustrumiem no RWY 14/32 (RWY 14 kreisās puses aplis, RWY 32 labās puses aplis).

2.2 Lidojumam pa apli standarta augstums ir 1000 FT ALT starp otro un trešo pagriezienu.

2.3 Pienākošajam gaisa kuģim ir jādod ceļš satiksmei pa apli.

2.4 Ielidojošam gaisa kuģim posmā starp trešo un ceturto pagriezienu vai nosēšanās taisnē ir jābūt prioritātei pār gaisa kuģi, kas gatavojas veikt pacelšanos.

2.5 Pievienošanās lidojumiem pa apli:

Aktīvais skrejceļš

Virziens

Pievienošanās absolūtais augstums

Procedūra

RWY 14

No VRP “CLUB”

600 FT ALT

Tieši uz posmu starp trešo un ceturto pagriezienu

No SARPS

1000 FT ALT

Jāpievienojas 45 grādos posmā starp otro un trešo pagriezienu

RWY 32

No VRP “BRIDGE”

1000 FT ALT

Tieši uz posmu starp trešo un ceturto pagriezienu

No SARPS

1000 FT ALT

Jāpievienojas 45 grādos posmā starp otro un trešo pagriezienu


2.6 Pirms ielidošanas Spilves ATZ no apkārtējās G klases gaisa telpas gaisa kuģa apkalpei jākontrolē CTAF (124.380 MHz), lai noskaidrotu izmantojamo skrejceļu un attiecīgi izvēlētos pareizo ieejas punktu.

2.7 Ja CTAF (124.380 MHz) nav aktivitāšu, gaisa kuģa kapteinim jāizvēlas izmantojamais skrejceļš.

2.8 Lidojums pa apli jāveic taisnstūra veidā pēc iespējas tuvāk Vizuālās pieejas kartē attēlotajai apļa shēmai (EVRS AD 2.24.17).


3. Izlidošana no Spilves AD uz Rīgas CTR

3.1 Aizpildīt FPL kā norādīts standarta procedūrā. Pilotam ir jāatver FPL un jāziņo aktuālais izlidošanas laiks tuvākajai ATS struktūrvienībai.

3.2 Punkts SARPS jāatzīmē kā standarta ieejas punkts uz Rīgas CTR no Spilves ATZ.

3.3 Pirms izpildstarta uz RWY gaisa kuģa apkalpei:

a. jānodibina sakari ar Rīgas torni (118.105 (8.33 kanāls)), lai saņemtu ATC atļauju;

b. jāpaziņo par izlidošanu un nodomiem CTAF (124.380 MHz).


3.4 Paceļoties jāsasniedz 1000 FT ALT apļa ietvaros.

3.5 Kad notikusi pacelšanās, jāatjauno radiosakari ar Rīgas torni (118.105 (8.33 kanāls)).

3.6 Aplis jāatstāj no posma starp otro un trešo pagriezienu pāri RWY 14/32 centram.

3.7 Atkarībā no satiksmes situācijas Rīgas CTR Rīgas torņa dispečers var dot papildus instrukcijas un/vai grozīt ATC atļauju.

4. Ielidošana Spilves AD no Rīgas CTR

4.1 Punkts SARPS jāatzīmē kā standarta ieejas punkts Spilves ATZ no Rīgas CTR.

4.2 Pieeja Spilves ATZ - saskaņā ar ATC instrukcijām.

4.3 Pēc RWY 14/32 šķērsošanas pāri centram, pievienoties posmam starp otro un trešo pagriezienu un turpināt saskaņā ar procedūrām lidojumiem pa apli.


5. Izlidošana no Spilves AD uz rietumiem, izmantojot ziemeļu tranzīta maršrutu

5.1 Aizpildīt FPL kā norādīts standarta procedūrā. Pilotam ir jāatver FPL un jāziņo aktuālais izlidošanas laiks tuvākajai ATS struktūrvienībai.

5.2 Punktam RIVER jābūt atzīmētam kā ieejas punktam Rīgas CTR.

5.3 Pirms izpildstarta uz RWY gaisa kuģa apkalpei jānodibina sakari ar Rīgas torni (118.105 (8.33 kanāls)), lai saņemtu ATC atļauju.

5.4 Pirms izpildstarta uz skrejceļa CTAF (124.380 MHz) jāpaziņo par izlidošanu un nodomiem.

5.5 Izlidošana kā norādīts procedūrās lidojumiem pa apli.

5.6 Kad notikusi pacelšanās, jāatjauno radiosakari ar Rīgas torni (118.105 (8.33 kanāls)).

5.7 RWY 14 – pamest no posma starp otro un trešo pagriezienu, izmantojot punktu RIVER 500 FT ALT. RWY 32 – pamest no posma starp pirmo un otro pagriezienu, izmantojot punktu RIVER 500 FT ALT.

5.8 Virzīties pāri Daugavas upei 500 FT ALT līdz upes deltai (vizuālās piesaistes punkts DELTA), pēc jūras bākas pārlidošanas pagriezties pa kreisi un virzīties pa ziemeļu tranzīta maršrutu 500 FT ALT.

6. VFR sakari

CTAF (124.380 MHz) pilotiem jāizmanto pašu ziņojumiem par savām pozīcijām un nodomiem vai gaiss-gaiss sakariem, lai apmainītos ar informāciju par satiksmi.

6.1 Ienākošā satiksme:

  • “Spilve Traffic”, pazīšanas signāls, absolūtais augstums, nodomi, izveidotās ATZ robežas šķērsošanas vieta pirms ielidošanas;
  • RWY, kas tiks izmantots, lai nosēstos;
  • iekļūstošās satiksmes veids (posms starp otro un trešo pagriezienu, posms starp trešo un ceturto pagriezienu un nosēšanās taisne), virziens un absolūtais augstums lidojumam pa apli;
  • RWY atbrīvošana.

6.2 Piemēri pašu ziņojumiem par ienākošo satiksmi:

  • Spilve Traffic, YLLCF, entering via point BRIDGE at 1000 feet (“Spilve Traffic”, YLLCF, ielidoju, izmantojot punktu BRIDGE, 1000 pēdu augstumā);
  • Spilve Traffic, YLLCF, joining right-hand base RWY 32, altitude 1000 feet (“Spilve Traffic”, YLLCF, pievienojos lidojumam pa apli uz labo pusi, posmā starp trešo un ceturto pagriezienu uz RWY 32, 1000 pēdu augstumā);
  • Spilve Traffic, YLLCF, RWY vacated (“Spilve Traffic”, YLLCF, skrejceļš atbrīvots).

6.3 Izejošā satiksme:

  • izlidošanas nodomi;
  • RWY, kas tiks izmantots, lai paceltos;
  • paredzētais lidojuma virziens un absolūtais augstums.

6.4 Piemēri pašu ziņojumiem par izejošo satiksmi:

  • Spilve Traffic, YLLCF, departing Spilve RWY 32 (“Spilve Traffic”, YLLCF, izlidoju no Spilves RWY 32);
  • Spilve Traffic, YLLCF airborne, right turn, climbing to 1000 feet, proceeding to point CLUB (“Spilve Traffic”, YLLCF pacēlies gaisā, labais pagrieziens, sasniedzot 1000 pēdas, dodos uz punktu CLUB).



EVRS AD 2.23  PAPILDU INFORMĀCIJA

1. Aeronavigācijas brīdinājumi

1.1 Spilves ATZ atrodas tiešā tuvumā Rīgas CTR 2500 FT ALT/GND. Visi lidojumi jāveic ar vislielāko rūpību, lai izvairītos no neatļautas ielidošanas Rīgas CTR.

1.2 Ultravieglie gaisa kuģi, darbojoties sektorā A2, NEDRĪKST lidot pāri apbūvētām zonām, izņemot pacelšanos vai nosēšanos.

1.3 Lai izvairītos no traucēšanas citai satiksmei, ļoti lēni ultravieglie gaisa kuģi drīkst izmantot gaisa telpu gar Spilves ATZ dienvidu robežu tranzītam starp Spilves AD un apkārtējo G klases gaisa telpu uz Rīgas CTR austrumiem.

1.4 Tuvojoties RWY 32 un izlidojot no RWY 14, jāuzmanās no ostas ceļamkrāniem un jūras kuģiem, kas kuģo Daugavas upē.


EVRS AD 2.24  AR LIDLAUKU SAISTĪTĀS KARTES

1. Lidlauku karte — ICAO
2. Gaisa kuģu stāvvietu/izvietojuma karte — ICAO - NIL
3. Lidlauka zemes manevru karte — ICAO - NIL
4. Lidlauka šķēršļu karte — ICAO — A tips (katram skrejceļam) - NIL
5. Lidlauka šķēršļu karte — ICAO — B tips - NIL
6. Lidlauka apvidus un šķēršļu karte - ICAO (elektroniskā) - NIL
7. Precīzas pieejas apvidus karte — ICAO - NIL
8. Rajona karte — ICAO (izlidošanas un tranzīta maršruti) - NIL
9. Standarta izlidošanas karte — instrumentālā (SID) — ICAO - NIL
10. Rajona karte — ICAO (ielidošanas un tranzīta maršruti) - NIL
11. Standarta ielidošanas karte - instrumentālā (STAR) — ICAO - NIL
12. ATC novērošanas minimālā absolūtā augstuma karte — ICAO - NIL
13. Instrumentālās pieejas karte — ICAO - NIL
14. Vizuālās pieejas karte - ICAO
15. Putnu koncentrācija lidlauka tuvumā - NIL
16. Instrumentālās pieejas karte treniņlidojumiem – nav ICAO - NIL
17. Ielidošanas un izlidošanas maršrutu karte – nav ICAO